- 
Ledig vikariat som kommunikasjonsrådgiverDrivkraft Norge er på jakt etter en kommunikasjonsrådgiver til et ettårig vikariat. 
- 
Innlegg: Hva med bilen?Bilen er kommet for å bli, spørsmålet er bare hvilket drivstoff den bruker i fremtiden. Les vårt meningsinnlegg som stod på trykk i Nettavisen 12. september. 
- 
Inger-Lise slutter i Drivkraft Norge til høstenDrivkraft Norges generalsekretær Inger-Lise M. Nøstvik har takket ja til å bli daglig leder i Kunnskapsbyen Lillestrøm, etter 31 år i Drivkraft Norge. – Det blir vemodig å slutte i Drivkraft Norge, samtidig som jeg gleder meg til å jobbe for lokalt næringsliv, sier Nøstvik. 
- 
Drivstoffsalget i 2020: Preget av koronaStore fall i salget i månedene med strenge koronarestriksjoner, og en sommer preget av mye bilkjøring i eget hjemland, er noen av trendene for fjorårets drivstoffsalg. 
- 
Drivstoffsalget normalisert igjenTall fra SSB som viser drivstoffomsetningen i august, indikerer at salget av drivstoff for veitrafikken har hentet seg inn igjen etter at koronatiltakene ble lempet på i mai. 
- 
Vi ansetter!Vil du jobbe med politikk og næringsliv? Drivkraft Norge søker nå fagsjef til en fast stilling. Søknadsfrist 20. september. 
- 
Endringer i særavgiftsforskriftenDrivkraft Norge har oversendt høringssvar til nytt avgiftsregelverk på biodrivstoff. Les våre innspill her. 
- 
Hva påvirker drivstoffprisene?Droneangrepet mot oljeanlegget i Saudi-Arabia har bidratt til et hopp i oljeprisen. I denne artikkelen ser vi nærmere på hvordan oljeprisen og drivstoffprisen henger sammen. 
- 
Faglig takhøyde på frokosmøteRegjeringen har signalisert at utslippene fra transportsektoren må kuttes kraftig i tiden fremover. NP arrangerte derfor frokostmøte med fokus på virkemiddelbruken for å nå 2030-målet om 40% reduksjon av klimagassutslipp. 
- 
Sett pris på klimagassreduksjonerAvgiftene på biodrivstoff må vris fra å premiere volum, til å premiere klimagassreduksjoner. Les vår kommentar som stod i Finansavisen 24. juli 2018. 
